Vážení uživatelé,
na portálu Ochrana osobních údajů a monitoring zaměstnanců jste právě vstoupili do sekce Nápověda. Připravili jsme pro Vás představení důležitých funkcí, které můžete na portále využívat.
Speciální funkce Ochrana osobních údajů a monitoring zaměstnanců
1. Práce s portálem Ochrana osobních údajů a monitoring zaměstnanců
Práce s databází je snadná a neliší se od práce s jinými vyhledávači. Rozdíl hledejte v rychlosti a kvalitě nalezených výsledků vyhledávání.
Díky funkci Našeptávač se Vám portál při vpisování hledaného výrazu snaží napovědět, upřesnit Váš dotaz tak, abyste už na počátku dostali co nejhodnotnější odpověď.
Hledání na portále Ochrana osobních údajů a monitoring zaměstnanců je jednoduché a efektivní! Operátory "AND" nebo "OR" při zadávání dotazů nemusíte vůbec používat. Náš vyhledávací systém si totiž sám automaticky tyto operátory doplní tak, aby našel co nejlepší výsledky. Zadáte-li například do vyhledávacího okénka výraz "metody nezávislé srovnatelné ceny", bude systém hledat v textech nejprve celou frázi a následně i výskyt jednotlivých slov zvlášť.
Při vpisování dotazu do vyhledávacího okénka ani nemusíte používat uvozovky - systém si je k celému výrazu doplní opět automaticky sám.
2. Zadání pojmu do vyhledávače
Můžete zapsat do vyhledávacího okénka celý hledaný výraz a systém začne hledat v textech nejprve celou frázi a následně i výskyt jednotlivých slov zvlášť. Anebo začněte psát a sledujte, co napoví Našeptávač, díky kterému si už na počátku můžete vybrat navržená slova či frázi, která nejlépe odpovídají tomu, co hledáte.
Další možností je, pokud máte specifický problém a nemůžete najít řešení, zadat pojem širší. V článcích jsou odkazy na související problematiku, které Vás rychle navigují směrem, který potřebujete.
Pokud i tato cesta selže, zkuste si prohlédnout rubriku "O čem se mluví", zda nelze využít některou hledanou frázi Vašimi předchůdci.
3. Hledání bez zadání pojmu do vyhledávače
Pokud se Vám nedaří vyhledat specifický problém, naleznete řešení využitím filtrů bez zadání pojmu.
4. Hledání podle souvisejících dokumentů
Pod každým článkem se automaticky generují související dokumenty, které obsahují doplňující informace. Využijte je, pokud chcete pochopit problematiku komplexněji.
Zaujal Vás styl psaní určitého autora? Pokud čtete určitý článek a jeho autor Vám svým stylem psaní vyhovuje, můžete si vyhledat i jeho další články, které k této problematice napsal. Stačí kliknout na volbě Od tohoto autora.
Zároveň se můžete podívat, které právní předpisy se k této problematice vztahují.
5. Filtry vyhledávání
Pokud bylo na Váš dotaz nalezeno velké množství dokumentů, můžete jejich počet snížit použitím filtrů. Nabízíme několik příkladů.
a) Filtrování podle aktuálnosti
Portál Ochrana osobních údajů a monitoring zaměstnanců Vám nabízí filtrování článků podle jejich aktuálnosti. Potřebujete-li například zjistit aktuální informace k hledané problematice, pak zatrhněte v nabídce Aktuálnost možnost Garance. Logo Garance označuje text, který je aktualizován podle nejnovějšího legislativního vývoje.
b) Filtrování podle zvoleného tématu
Každý článek na portálu Ochrana osobních údajů a monitoring zaměstnanců je zařazen do tematického rejstříku. To využijete ve chvíli, kdy pro lepší pochopení problematiky můžete číst články zařazené pod stejnou položku tematického rejstříku.
Dále si můžete nalezené výsledky hledání zpřesnit kliknutím na oblast, z jejíhož pohledu chcete problematiku studovat. Podaří se Vám tak přesněji zacílit na informace, které Vás zajímají.
Po kliknutí na frázi z tematického rejstříku se Vám zobrazí soupis dokumentů, které jsou přiřazeny ke stejné frázi. Číslo v závorce za frází ukazuje celkový počet těchto dokumentů.
c) Filtrování podle typu dokumentu a právních předpisů
Kromě tématu a aktuálnosti můžete výsledky vyhledávání dále třídit podle typu dokumentu.
Zvolte si sami, zda chcete číst článek, odpověď na dotaz některého ze zákazníků či Vás zajímá konkrétní judikát.
Můžete také zvolit vyhledávání v zákonech a jiných právních předpisech. Portál Ochrana osobních údajů a monitoring zaměstnanců totiž při vyhledávání prochází kromě odborných textů uložených v online databázi také tuzemské právní předpisy. Upozorní Vás tak nejen na všechny zákony, ale například i na vyhlášky a nařízení vlády, ve kterých se hledaná fráze vyskytuje.
6. Řazení výsledků hledání
Výpis výsledků vyhledávání obsahují všechny nalezené články, v nichž se objevuje hledaná fráze. Dokumenty, v nichž je nalezena celá zadaná fráze, jsou upřednostněny a zobrazeny na prvních místech.
Výsledky vyhledávání lze řadit podle Relevance (tato možnost je přednastavena jako základní), podle Data zveřejnění článku na portále nebo podle Abecedy.
Při čtení článků doporučujeme vypnout si zvýraznění hledaného výrazu, který je žlutě podbarven.
7. Akce
S dokumenty můžete dále velmi jednoduše pracovat prostřednictvím ikon na konci každého článku:
8. Můj účet
V sekci Můj účet naleznete různá nastavení a přizpůsobení Vašeho osobního uživatelského účtu na portále Ochrana osobních údajů a monitoring zaměstnanců. Jednotlivé řádky nabízejí následující funkce:
Ochrana soukromí je záležitostí důvěry a vaše důvěra je pro nás důležitá. Respektujeme vaše soukromí a při zpracování vašich osobních údajů dodržujeme zákonná právní předpisy týkající se ochrany osobních údajů, zejména tzv. GDPR (nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)) (dále jen "Nařízení").
Chtěli bychom vás tímto informovat o našem nakládání s osobními údaji pro zajištění vaší informovanosti příp. pro získání souhlasu s jejich zpracováním.
1. Data a jejich využití
Verlag Dashöfer, nakladatelství spol s r.o. jakožto Správce zpracovává osobní údaje za tímto účelem:
Výše uvedené údaje zpracováváme po dobu aktivní objednané služby a po dobu 5 let od ukončení objednané služby nebo nákupu singulárního produktu, nepožaduje-li právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. V případě zpracování osobních údajů na základě uděleného dobrovolného souhlasu po dobu 5 let od udělení souhlasu.
Aktuální seznam našich zpracovatelů můžete nalézt zde.
2. Zabezpečení dat
Ochrana vašich údajů je pro nás klíčová, proto vynakládáme maximální úsilí pro zajištění jejich bezpečnosti. Plně využíváme technická i organizační opatření pro prevenci neoprávněného přístupu k těmto datům a zamezení jejich zničení nebo zneužití. Způsoby zabezpečení vašich dat jsou také pravidelně kontrolovány.
Při zpracování údajů v plné míře využíváme možností pseudonymizace a anonymizace, abychom co nejvíce posílili jejich zabezpečení.
3. Práva subjektů
Nad svými osobními údaji neztrácíte kontrolu. Můžete k nim kdykoliv přistupovat nebo je opravit. Jako subjekt zpracování osobních dat máte také následující práva: právo na potvrzení o zpracování a informace o tom, jaké osobní údaje o vás zpracováváme, na opravu, výmaz (pokud se nejedná o osobní údaje, které jsme povinni nebo oprávněni dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů), omezení zpracování, přenos osobních údajů, námitku proti zpracování, podat stížnost u dozorového úřadu(ÚOOÚ), na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením. V případě zpracování na základě uděleného dobrovolného souhlasu máte také právo kdykoliv tento souhlas vzít zpět.
V případě dalších dotazů ohledně zpracování osobních údajů nás můžete kontaktovat na info@dashofer.cz.